Tanulói beszámoló: Az én kedvenc élményem a projektben

A sok-sok projektprogram közül számomra a legkedvesebbek a nyári táborozások voltak, nagy élményt jelentettek a hosszú szünidőben. Jó volt kimozdulni itthonról, és olyat csinálni, amit egyébként itthon a családdal nem lehetett volna. A tanáraink közül Szilvi néni és Bogi néni jött velünk kísérőként. Egyszer a csengődi gyerekekkel táboroztunk, egy másik alkalommal pedig csak mi, kerekegyháziak voltunk a táborban. Messzire buszoztunk, mind a kétszer több órán át ültünk a buszban. Ez kissé unalmas és fárasztó volt, de nagyon megérte, mert az unalmas alföldi síkság után szép hegyvidékeket láttunk.
Megállóként az utazás közben volt túra, várlátogatás. Szép helyen kaptunk szállást, és maga a szállás is tetszett. a szállás vezetője kedves, vicces ember volt. A tábori programok közt szerepelt bátorságpróba, kerékpáros túra és még lovas túra is! Sokszor mentünk hegyet mászni is, ha már nem az itthoni sík vidéken jártunk. Az esti bátorságpróbán a tanárok ijesztgették a gyerekeket a sötétben. Utána lovaggá ütöttek minket. Aki félt egyedül, az valakivel párban vagy akár három-négy fős csoportban is teljesíthette a próbát.
Mivel szeretem a gyomrom, az ennivalókról is írok. Az ételek legtöbbje finom volt, a reggeli, az ebéd és a vacsora is. Elég is volt az ennivaló.
A tábori rend szerint minden este le kellett adni a telefonokat a tanár néniknek, hogy kipihenjük a napi fáradalmakat, és erőt gyűjtsünk a következő napra. Ezt is meg lehetett szokni.